Repertuar operowy/ opera:
- B. Pergolesi – partia Serpiny z opery „La serva Padrona” (arie „Stizzoso, mio stizzoso”, „A Serpina penserete”)
- Piccini – partia Lisetty z opery „Il cavaliere per amore” (arie „Piu Lisetta non son io”, „Vi sono tante vane”, „Forse un di ricercherai”); partia Sandriny z opery „La buona figliola”
- Purcell:
- partia Tytanii z opery „The fairy Queen”;
- partia Dydony oraz Damy dworu z opery „Dydona i Eneasz”
- F. Handel
- aria Kleopatry z opery „Juliusz Cezar” „Piangero la sorte mia”;
- aria Amadigi z opery „Amadigi” „Ah, spietato!”;
- recytatyw i aria Almireny z opery „Rinaldo” – „Armida!… Lascia chio pianga”;
- Vivaldi – aria Irene z opery „Bajazet” „Sposa son disprezzata”,
- A. Mozart:
- partia Bastienne z opery „Bastien und Bastienne”;
- partia Fiordiligi z opery „Cosi fan tutte”;
- partia Paminy z opery „Czarodziejski flet”;
- partia Barbariny, partia Hrabiny, recytatyw i aria Zuzanny „Giunse alfin il momento… Deh, vieni” z opery „Wesele Figara”;
- partia Zerliny, recytatyw i aria Donny Anny „Crudele…. Non mi dir” z opery „Don Giovanni”;
- Moniuszko –
- partia Halki z opery „Halka”;
- partia Hanny z opery „Straszny dwór”
- Rossini – aria Matyldy z opery „Wilhelm Tell” – „Selva opaca”
- Bellini:
- arie Elviry z opery „Purytanie” „Qui la voce sua soave”, „Son vergin vezzosa”
- aria Julii z opery „I Capuleti e Montecchi” „Eccomi in lieta vesta… Oh! quante volte…”
- Czajkowski:
- partia Tatiany z opery „Eugeniusz Oniegin”,
- aria Jolanty z opery „Jolanta” „Atczewo…”,
- Dvořák – aria Rusałki z opery „Rusałka” „Mesicku na nebi hlubokem”
- Kurpiński – aria Królowej Jadwigi z opery „Jadwiga, królowa Polska” „Jakież wzruszenie… Słowa matki ukochanej”
- Nowowiejski – aria Bogny z opery „Legenda Bałtyku” „Kiedy w oczach moich…”
- Puccini:
- „La Boheme” – partia Mimi; aria Musetty „Quando m’en vo”;
- arie Liu z opery „Turandot”: ”Signore, ascolta”, „Tu che di gel sei cinta”;
- aria Lauretty z opery „Gianni Schicchi” „O mio babbino caro”;
- aria Magdy z opery „La Rondine” „Chi il bel sogno di Doretta”;
- Verdi:
- aria Magdy z opery „La Rondine” „Chi il bel sogno di Doretta”;
- aria Nannetty z opery „Falstaff” „Sul fil d’un soffio etesio”,
- arie Traviaty z opery „Traviata” „E strano… Ah, forse lui…”, „Addio del passato”,
- modlitwa Desdemony z opery „Otello” „Ave Maria”
- aria Medory z opery „Il Corsaro” „Egli non riede ancora… Non so le tetre immagini”
- aria Elisabetty z opery „Don Carlos” „Tu che le vanita”
- Gershwin – „Summertime” z opery „Porgy and Bess”
- C. Menotti – „Walc” Moniki z opery „Medium”
- Strauss – partia Arseny z opery buffa „Baron cygański”
Muzyka oratoryjna/oratorio:
- Monteverdi – „Beatus vir”, „Gloria a 7 voci”
- Carissimi – oratorium „Jephte” (Filia)
- Scarlatti – oratorium „San Casimiro, Re di Pologna” (Castita)
- S. Bach:
- kantaty: BWV 199 „Mein Herze schwimmt im Blut”; BWV 196, BWV 68, BWV 211
- Magnificat BWV 243;
- Msza A-dur BWV 234;
- Pasja wg św. Mateusza; Pasja wg św. Jana
- Weihnachtsoratorio
- Vivaldi:
- aria z oratorium „Judyta Triumfująca” „Altro aria del Vagante”;
- „Gloria” (aria „Domine Deus”)
- „Magnificat” (sopran I i II);
- D. Zelenka – oratorium „Gesu al Calvario” (partia Marii Magdaleny)
- F. Handel:
- oratorium „Mesjasz”;
- Brockes Passion (partia Maryi);
- „Let the bright Seraphim” z oratorium „Samson”
- Jacek Różycki – „Magnificat” na solistów, chór i orkiestrę
- B. Pergolesi – „Stabat Mater”
- A. Mozart:
- „Laudate Dominum” z „Nieszporów” Vesperae Solennes de ConfessoreKV339
- „Exultate jubilate”
- „Msza koronacyjna” KV 317
- „Et incarnatus est” z Mszy c-moll KV 427
- „Requiem”
- Haydn – oratorium „Pory roku” (Hanna);
- van Beethoven – IX Symfonia
- M. Haydn – Missa St. Nicolai, Missa Sti Aloysii (Sopran I i II)
- Rossini – „Stabat Mater”
- Mendelssohn – aria „Jerusalem” z oratorium „Paulus”
- Saint – Saens – „Oratorium na Boże Narodzenie”
- Britten – „A Ceremony of Carols”
- Jenkins – „Requiem”, „Stabat Mater”
- Trojanowski – „Oratorium” do słów kard. S. Wyszyńskiego, „Dziedzictwo”
- Kilar:
- „Angelus”
- „Te Deum”
- M. Górecki – „Symfonia pieśni żałosnych”
Pieśni/songs:
- Caccini – „Ave Maria”
- Purcell – „If music be the food of love”
- A. Mozart – „An Chloe”, „Das Zauberer”, „Oiseaux”, „Das Kinderspiel”, „Sehnsucht”, „Die Zufriedenheit”
- Sieczyński – „Wiedeń, miasto moich marzeń”,
- Stolz – „Fruhling in Wien”
- Schubert – „Ave Maria”, „Die junge Nonne”, „Gretchen am Spinrade”, „Litaney”, „An die Musik”, „Das Mädchen”, „Die Forelle”
- Schumann – „Er, der Herrlichste von allen”
- Dvořák – cykl „Pieśni cygańskie” op. 55 do słów Adolfa Heyduka
- Czajkowski – „Paljubiłaja”, sł. A. Pleszczejew op. 8 nr 4; „Kołybielnaja piesnia”, sł. A. Majkow op.16 nr 1, sł. L. A. May op. 6 nr 6
- Rachmaninow – „Niet, tolka tot kto znal”
- S. Bach – Ch. Gounod – „Ave Maria”
- Debussy – „Nuit d’etoiles”, sł. Th. F. de Bauville
- Villa Lobos – Bachianas brasileiras No. 5 – (I Aria, II Dansa)
- Seroka – „Ave Maria”
Pieśni kompozytorów polskich/polish music:
- Chopin: pieśni op.74: „Życzenie”, „Wiosna”, „Smutna rzeka”, „Gdzie lubi”, „Czary” sł. S. Witwicki; „Śliczny chłopiec”, „Dwojaki koniec”, „Dumka” sł. B. Zaleski; „Moja pieszczotka”, sł. A. Mickiewicz; „Piosnka litewska”, sł. L. Osiński wg tekstu litewskiej pieśni ludowej; „Leci liście z drzewa”, sł. W. Pol;
- Moniuszko – „Polna różyczka”, sł. J. Grajnert; ”Matko,już nie ma cię”, sł.V. Hugo w przekładzie M. Radziszewskiego; „Dumka”, „Prząśniczka”, sł. J. Czeczot; „Pieśń wieczorna”, sł. L. Kondratowicz; „O, Panie! Co losy ludzkości”, „Modlitwa” sł. M. Radziszewski; „Pieśń Hanki”, autor słów nieznany
- Niewiadomski – „Otwórz, Janku”, sł. B. Ostrowska
- Kurpiński – „Gdy słowik zanuci”, sł. K. Brodziński
- K. Ogiński – „Zamilcz, ach, zamilcz już”
- Karłowicz – op. 1: „Zasmuconej”, sł. K. Gliński, „Na śniegu” sł. M. Konopnicka; op. 3: „Z erotyków” sł. J. Waśniowski, „W wieczorną ciszę” sł. K. Przerwa – Tetmajer; „Pamiętam ciche”, „Mów do mnie jeszcze” sł. K. Przerwa – Tetmajer; „Pod jaworem”, sł. pieśni ludowej,
- Maklakiewicz – „Kocham cię”, sł. K. Tetmajer
- J. Paderewski – pieśni op. 18 do słów A. Mickiewicza: „Polały się łzy”, „Nad wodą wielką”; pieśni do słów A. Asnyka: „Gdy ostatnia róża zwiędła”, „Chłopca mego mi zabrali”, „Szumi w gaju brzezina”
- Szymanowski – „Pieśni kurpiowskie” op. 58
- Wiechowicz – „Kołysanka lalek”, sł. K. Iłłakowiczówna
- Różycki – „Rajski ptak”, sł. J. Krzewiński
- Friemann – „Cudne oczy”, sł. K. Tetmajer
- Lutosławski – pieśni do słów J. Tuwima: „Spóźniony słowik”, „O panu Tralalińskim”; cykl pieśni napisany pod pseudonimem Derwid: „Tylko to słowo”, „Rupiecie”, „W pustym pokoju”, „Plamy na słońcu”, „Na co czekasz”, „Moje ptaki”, „Miłość i świat”, „Serce na wietrze”
- Koczalski – „Jest chwila, gdy się ma księżyc pokazać”, „Bądź zdrowa” – pieśni do słów K. Tetmajera op. 69
- Pałłasz – „Ptak”, sł. M. Skwarnicki, „Matki człowieczej lament”, sł. J. Kulmowa
- Bembinow – cykl „Letters. From dusk till dawn.”, sł. E. Habowski
- Lorenc – „Ave Maria” z filmu „Prowokator”
- Trojanowski: „O, Miłosierny Ojcze”, sł. M. Różycka, „Różaniec. Zdrowaś Maryjo!”, sł. Jan Paweł II, „Panie mój”, sł. T. Trojanowski; „Sielanki” – cykl pieśni na motywach ludowych;
Operetka, musical, film:
- Strauss – aria Rozalindy „Klange der Heimat” („Piosnka daleka”) z operetki „Zemsta nietoperza”
- Loewe – aria Elizy „Spać, spać” z operetki „My fair lady”
- Zeller – pieśń Księżnej „Kiedy zakwitł wiśni kwiat” z operetki „Ptasznik z Tyrolu”
- Lehar – aria Giuditty „Meine Lippen” z operetki „Giuditta”; czardasz Ilony „Kiedy skrzypki grają” z operetki „Cygańska miłość”; „Wilio, o Wilio” z operetki „Wesoła wdówka”
- Kalman – Czardasz Sylwii z operetki „Księżniczka czardasza”
- Sielicki – „To ja, Lulu” („Dama od Maxima”), „Cały świat nabrał barw” („Mister brzdąc”)
- Bernstein – „I feel pretty” z musicalu „West side story”, duet Marii i Tony’ego „Tonight”
- Nunn & A.L. Webber – „Memory” z musicalu „Cats”
- Rodgers, L. Hart – „Falling in love with love” z musicalu „The boys from Syracuse”